Singapurska agencja zarządzania talentami w e-sporcie EMERGE Esports nawiązała współpracę z platformą społecznościową Twitter. W ramach całorocznej umowy obie strony będą współpracować w celu wspierania branży gier w Azji Południowo-Wschodniej.
Talentom reprezentowanym przez EMERGE Twitter zapewni szereg ekskluzywnych funkcji i możliwości zarabiania za pośrednictwem studia medialnego platformy i programu Amplify.
Roy Kek, założyciel i dyrektor generalny EMERGE Esports, wypowiedział się na temat umowy, oznajmiając, że to połączone doświadczenie będzie prowadzić do ciągłej interakcji na regionalnej scenie esportowej między fanami, profesjonalnymi graczami i markami. Ponadto, będzie rozwijać ekosystem gier w Singapurze, aby był na równi z ich globalnymi odpowiednikami. Taka współpraca nie tylko podniesie jakość tworzonych treści, ale także zapewni twórcom treści odpowiedni kanał do publikowania swoich pomysłów, aby zyskać większe możliwości.
Twitter nie jest pierwszą platformą społecznościową, która połączyła siły z agencją. W maju 2021 roku EMERGE nawiązała roczne partnerstwo z krótkoformatową platformą wideo TikTok, która obejmowała szkolenie talentów EMERGE w zakresie efektywnego korzystania z platformy.
Maurizio Barbieri nastawiony na współpracę z Emerge
Maurizio Barbieri, dyrektor ds. współpracy sportowej i gier na Twitterze w Azji Południowo-Wschodniej i Chinach, powiedział, że jest bardzo podekscytowany współpracą z EMERGE. Takie partnerstwo nie tylko odzwierciedla zaangażowanie firmy we wspieranie rosnącej społeczności e-sportowej Singapuru, ale także zapewnia graczom możliwość prezentowania i świętowania treści e-sportowych na Twitterze, zarówno w Singapurzem jak i na całym świecie.
Dzięki temu partnerstwu Maurizio Barbieri stara się wzmocnić pozycję Twittera jako platformy społecznościowej dla najnowszych aktualizacji w świecie gier i komunikować się z graczami, gdziekolwiek się znajdują.
Wygląda na to, że współpraca EMERGE Esports z Twitterem to wspaniała wiadomość dla wielu entuzjastów cyfrowych rozgrywek. Dzięki temu pojawią się narzędzia do nawiązywania lepszych kontaktów z fanami i tworzenia treści o szerokim zasięgu.